شرکت خدمات حفاظتی اشل

ساخت وبلاگ

ویژگی های کرکره اتوماتیک پلی کربنات :

کرکره اتوماتیک پلی کربنات از طراحی ویژه ای با میله های استیل تقویت شده بین پانل ها برخوردار هستند. طراحی و مواد باعث می شود کرکره اتوماتیک پلی کربنات  بسیار قوی و در مقابل ورود اجباری مقاوم باشند. کرکره هایd ایده آل برای نمایش اشیاء با ارزش در پشت آن.

ترکیبی از دید بالا با قدرت استثنایی ، کرکره اتوماتیک پلی کربنات را برای مغازه هایی که می خواهند کالاهای با ارزش را به نمایش بگذارند مانند جواهرات فروشی ایده آل می کنند. همچنین ، کرکره اتوماتیک پلی کربنات برای محلهایی که نیاز به امنیت بالاتری دارند ، به عنوان مثال بانک ها گزینه مناسبی هستند.

 

نوع کرکره اتوماتیک پلی کربنات 

دو نوع کرکره اتوماتیک پلی کربنات می توانند ارائه شوند: نما و Clearlook. هر دو از یک ماده تقریباً ناگسستنی ساخته شده اند ، اما تفاوت هایی وجود دارد:

تفاوت نما و Clearlook

کرکره اتوماتیک پلی کربنات از پانل های پلی کربنات پیوسته ساخته شده است (برای کرکره های پهن تر از 3 متر ، پانل ها به صورت افقی با قطعات مالین آلومینیومی در ارتباط هستند). پانل های نزدیک به قسمت بالای باز ، پایین تر است ، در حالی که پانل های نزدیک به پایین شاتر بالاتر هستند. این تفاوت به ویژه در دهانه های بالاتر قابل توجه است .

فواید کرکره اتوماتیک پلی کربنات:

برای تأمین امنیت خانه خود به بهترین شکل ممکن ، ایده ای بهتر از کرکره اتوماتیک پلی کربنات  نیست.

کرکره اتوماتیک پلی کربنات می تواند سطح خوبی از محافظت در برابر گرما در تابستان ، سرما در زمستان ، سر و صدا در صورتی که در یک جاده شلوغ هستید ، محافظت کنند و اگر شما اتفاق می افتد که به مکانی تاریک برای خوابیدن نیاز دارید ، شماره یک در محدود کردن نور هستند. کرکره اتوماتیک پلی کربنات را می توان به راحتی بر روی اکثر ویندوز ها نصب کرد و به صورت دستی یا از راه دور قابل کنترل است. یکی دیگر از دلایل استفاده از کرکره اتوماتیک پلی کربنات می تواند راه حل مناسب را ارائه دهند برای  محافظت بیشتر از پنجره در برابر آتش سوزی.

فایده اصلی کرکره اتوماتیک پلی کربنات این است که آنها از مزاحمان امنیت خانه شما را تأمین می کنند. جدا کردن کرکره اتوماتیک پلی کربنات توسط متجاوزان کار سختی است زیرا کرکره های غلتکی بسیار نزدیک به درب یا پنجره تعبیه شده اند و بدون تلاش زیاد نمی توان آنها را جدا کرد. علاوه بر اینکه یک عامل بازدارنده بدنی عالی هستند ، همانند یک عامل بازدارنده دیداری درخشان هستند . کرکره اتوماتیک پلی کربنات با ایجاد مشکل در دسترسی متجاوزان به پنجره ها و درهای شما ، از خانه و خانواده شما در برابر تهدیداتی مانند سرقت و خرابکاری محافظت می کند. هنگامی که کرکره اتوماتیک پلی کربنات در حالت بسته قرار دارد ، باز کردن کرکره غلتکی از خارج دشوار است.

ما از کرکره اتوماتیک پلی کربنات  استفاده می کنیم که در روزهای گرم 70٪ گرمای ورودی به خانه را متوقف می کند و 60٪ از گرما را که در مواقع زمستان از خانه خارج می شود ، متوقف می کنیم.

 

شرکت خدمات حفاظتی اشل...
ما را در سایت شرکت خدمات حفاظتی اشل دنبال می کنید

برچسب : کرکره اتوماتیک پلی کربنات, نویسنده : eshel eshel بازدید : 240 تاريخ : يکشنبه 19 آبان 1398 ساعت: 17:15

خبرنامه